"הוא אמר: 'אנחנו פה עד שאחרון החטופים יחזור"

המהדורה המרכזית No Comments on "הוא אמר: 'אנחנו פה עד שאחרון החטופים יחזור"

מוטי טויטו, אביו של אייל מבורך הי"ד סיפר לאבי מימרן במהדורת המרכזית: "בשיחה האחרונה הוא אמר 'אימא, אנחנו פה גם אם נצטרך עוד מאה יום, עד שאחרון החטופים ואחרון הפליטים מבתיהם יחזרו הביתה'. שכל אחד יקח על עצמו מעשה טוב למען החיילים שנלחמים עבורנו"

צילום: דובר צהל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מוטי טויטו, אביו של סרן אייל מבורך טויטו הי"ד, שנפל ברצועת עזה בתחילת השבוע, שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "מנסים להתמודד עם המצב החדש. עם ישראל מתגלה בתפארתו, מחמם את הלב לראות את כל האנשים שמגיעים", שיתף האב.

הוא סיפר כי עוד לפני שבנו נפל בקרב, הוא לקח על עצמו לומר קדיש לעילוי נשמתם של לוחמים אחרים: "לא האמנתי שאני אמשיך להגיד קדיש על הבן שלי".

טויטו נשא דברי הספד כואבים: "אייל היה רב פעלים. היה מוביל פרויקט של גמ"ח ליאל במושב שלנו, חברה צעירים שבנו גמ"ח תרומה לנזקקים ביבנה. בשיחה האחרונה עם אמא שלו הוא אמר לה 'אימא אנחנו פה גם אם נצטרך עוד מאה יום, עד שאחרון החטופים והאחרון הפליטים מבתיהם יחזרו הביתה".

לסיום, טויטו ביקש: "שכל אחד יקח על עצמו מעשה טוב למען החיילים שנלחמים עבורנו".

סרן אייל מבורך טויטו, מבית גמליאל, מפקד מחלקה בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפל באסון שבו נהרגו 20 לוחמים נוספים בדרום הרצועה, בי"ב בשבט התשפ"ד, 22 בינואר 2024. בן 22 בנופלו. הלוויתו נערכה ביום ב', י"ב בשבט התשפ"ד, בבית העלמין ביבנה. יהי זיכרו ברוך.



0 תגובות